sobota, 24 stycznia 2015

EJ ! Co jest z wami ?! 
1 komentarz po 3 dniach ?!


20 stycznia 2015 - 32 wyświetlenia
 21 stycznia 2015 - 80 wyświetleń !!!
22 stycznia 2015 - 98 wyświetlenia !!!!!!
23 stycznia 2015 - 23 wyświetlenia !
24 stycznia 2015 - do tej pory (a jest 9.35) 11 wyświetleń !

Co się stało ,że nie komentujecie mojej roboty ?
Czy zrobiłam coś nie tak ?
Może fabuła już nudna ! 
Jeżeli myślicie ,że machnę ręką i będę pisać to się myślicie !
Nie chce wymuszać komentarzy ale na litość BOSKĄ ! Ja piszę ,staram się oddać tak jak obiecałam ale po co ?
Skoro i tak przeczytacie sobie ale nie ocenicie,nie dacie mi żadnej motywacji do dalszego pisania !
Chcecie koniec ?
Jeżeli nie pojawią się komentarze blokuje blog tylko dla zaproszonych czytelników ! 


6 komentarzy:

  1. Jeju nie rozumiem ludzi. Pod jednym rozdzialem jest 20 komentarzy a pod drugim 8.
    To ja skomentowalam ostatni rozdzial, z reszta ja zawsze komentuje kazda notke jaka sie tu pojawi. Jestem tu od poczatku(wtedy kiedy jeszcze bylo stare opowiadanie) i bardzo doceniam twoja prace w postaci komentarzy.
    A wy czytacie po czym nawet nie skomentujecie, ej no serio nawet nie wysilicie eie zeby napisac jedno zdanie? O jest chamskie w stosunku fo autorki, ktora poswieca swoj wolny czas na pisanie nowego rozdzialu, a przeciez moglaby robif wtedy cos calkiem innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju ♥ :') Dziękuję ci bardzo ♥ serio już tak długo jesteś tutaj ?
      Dla ciebie warto pisać ♥ Napisz mi na http://ask.fm/spac8 jakiś kontakt do cb albo załóż konto na blogerze to jakby zablokowała opowiadanie to ciebie zaproszę do czytania (chyba wiesz o co mi chodzi ,takie konto tylko dla zaproszonych ) :* Kochana jesteś i bardzo ci dziękuję ♥

      Usuń
  2. Mogłabyś częściej dodawać rozdziały? ;c
    Bardzo długo musze na nie czekać ;cc

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń